Projects per year
Organization profile
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We were established to develop applied collaborative research in branding, understanding the brand as the essence of marketing that creates value for all stakeholders. We contribute to the scientific knowledge of how brands create value and transfer it from academia to the business sector, promoting the growth of organizations in accordance with SDG 8
Collaborations and top research areas from the last five years
Profiles
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Ana María Cano Lanza
- Branding and Brand Capital Value Research Group - Responsable
- Marketing School - Lecturer
Person: Academic
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Branding in higher education: a comparative study between private and public spanish- speaking universities
Cano Lanza, A. M., Jaimes Velasquez, C. A. & Casanoves-Boix, J.
1/04/24 → 10/04/25
Project: Research
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Determinantes del valor capital de marca de organizaciones de educación superior desde la perspectiva de los estudiantes universitarios
Cano Lanza, A. M., Jaimes Velasquez, C. A. & Casanoves-Boix, J.
1/04/23 → 31/03/24
Project: Research
Research output
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¿ES IMPORTANTE GANAR PREFERENCIA PARA CREAR VALOR DE MARCA UNIVERSITARIA? CASO DE ESTUDIO DE PERÚ
Cano Lanza, A. M., 2024, (Accepted/In press) ¿ES IMPORTANTE GANAR PREFERENCIA PARA CREAR VALOR DE MARCA UNIVERSITARIA? CASO DE ESTUDIO DE PERÚ. Dykinson S.LResearch output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › peer-review
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Capital de marca aplicado al sector educativo: Caso de estudio de las universidades privadas de El Salvador
Cano Lanza, A. M., 2024, (In preparation) Economía, Derecho y Empresa ante una nueva era: digitalización, IA y competitividad en un entorno global. Dykinson S.LResearch output: Chapter in Book/Report/Conference proceeding › Chapter › peer-review
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Predictores cognitivos de la conducta parental en madres maltratadas
Jaimes Velasquez, C. A., Aguinaga Alvarez, A. & Yaya Castañeda, E. E., 19 Mar 2024, In: Revista Psicológica Herediana. 16, 2, p. 37-46 10 p., 2.Research output: Contribution to journal › Article (Contribution to Journal) › peer-review
Open Access
Prizes
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Laureles Profesionales en el Grado de Gran Cruz
Escalante Flores, Jorge Luis (Recipient), 27 Jul 2022
Prize: Honorary award
File
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«I Congreso Internacional Iberoamericano sobre la contribución de América Latina a la sociedad internacional (CICALS 2024)
Ana María Cano Lanza (Speaker)
15 Feb 2024 → 16 Feb 2024Activity: Talk or presentation › Oral presentation
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¿ES IMPORTANTE GANAR PREFERENCIA PARA CREAR VALOR DE MARCA UNIVERSITARIA? CASO DE ESTUDIO DE PERÚ
Ana María Cano Lanza (Speaker)
15 Feb 2024 → 16 Feb 2024Activity: Talk or presentation › Oral presentation
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CAPITAL DE MARCA APLICADO AL SECTOR EDUCATIVO: CASO DE ESTUDIO DE LAS UNIVERSIDADES PRIVADAS DE EL SALVADOR
Ana María Cano Lanza (Speaker)
23 Nov 2023Activity: Talk or presentation › Oral presentation